reklama

Bol som pri tom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

bol som pri tom
v šedom dni ku koncu týždňa
na ramenách niesla si
do vlasov zabalenú ťarchu noci

na cestách vypli svetlá
rieka láme krehké skaly
strateným na okrajoch ubúda z priestoru

bol som pri tom
vlky vetria strach a
vlastnoručné slučky dráždia kožu

medzi listy knihy
vkladám kus vlastnej aorty
viac nepíšem ty nečítaš
zo striebornej obrúčky
čriepky medené zostali

bol som pri tom
keď sa lámal ľad
na dva póly

tvoj a môj

Tomáš Chrenko

Tomáš Chrenko

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Racionalista s príchuťou pesimistu a komplikovaný agnostik. Zoznam autorových rubrík:  TextyNikto nie je doma

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu