reklama

Pozri, končíme

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Aj stromy to vedia. Listy zhadzujú.
Hostia sú už zbalení a
taxíky nimi upchávajú
výpadovky.

Už dávno sa nerozprávame.
Posteľ mi povie viac, keď v nej nie si 
ako 
keď si.

Tie všetky odkazy, listy, pohľadnice si môžeš nechať,
ale
moju bielu vreckovku, do ktorej si 
s láskou utrela svoje uplakané oči pri jednom z tých
uplakaných filmov
mi, prosím, vráť.
Nikdy som ti ju naozaj nedal.

Ale to ostatné je tvoje. Dávam ti to
bez priekov. Ide o tie naše tri deti,
dovolenku v Japonsku, výlet na Maurícius,
muzeálne exponáty v spálni - kúpené
na blšom trhu... Proste všetky tie sny.

Pozri, končíme!
Všetkým je to jedno. Ráno priviezli pečivo,
noviny ako vždy. Prší a kvapky si nás tiež
nevšímajú. 
Dopadajú na zožltnuté listy v prázdnej ulici
bez kriku. Vôní. Života.

Pozri, končíme!
Čo na tom? V správach ani zmienka. 
Ľútosť skončila vedľa pripomienky, aby som 
nezabudol kúpiť kávu. Zase som ju 
nekúpil.

Pozri, končíme!
Vráti sa to do normálnych koľají. Po odlive
príde 
znova príliv. Lode sa dostanú na hladinu
a pohnú sa ďalej. Len zdvihnú kotvu a 
prevesia vlajku. 

Pozri, končíme!
A
je to akoby sme nikdy 
ani nezačali.

Tomáš Chrenko

Tomáš Chrenko

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Racionalista s príchuťou pesimistu a komplikovaný agnostik. Zoznam autorových rubrík:  TextyNikto nie je doma

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu